تاج اف سی

آموزش حذف اکانت اینستاگرام :: نستوه

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

سلام
عنوان وبلاگ ما (نستوه) به معنای خستگی ناپذیره و این به این معناست که ما خسته نمیشیم و ادامه میدیم و در رابطه با هر چیز مفید ممکن پست میذاریم انقدر که شما خسته بشین که چرا ما خسته نمیشیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ

با وجود این‌که سرویس اینستاگرام بسیار محبوب و جذاب است اما شاید به دلایل مختلف شخصی و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت خود را حذف کنید. در این مطلب در چند قدم ساده این کار را آموزش می‌دهیم.

برای این کار باید مستقیماً از وب‌سایت اینستاگرام اقدام کنید و راهی برای پاک کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن وجود ندارد؛ هرچند که می‌توانید با مرورگر گوشی به وب‌سایت اینستاگرام هم مراجعه کنید اما باید در تنظیمات مرورگر آن را روی حالت Desktop View قرار دهید:

Desktop-view-mobile-browsers

پیش از اقدام به حذف اکانت دو نکته را در نظر داشته باشید:

– با حذف اکانت تمامی تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و دیگر اطلاعات شما در این سرویس برای همیشه از بین خواهد رفت و اینستاگرام قادر به بازگرداندن آن‌ها نخواهد بود.

– پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید.

حالا اگر هنوز هم قصد پاک کردن اکانتتان را دارید طبق قدم‌های زیر عمل کنید:

instagram-Login

قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام مراجعه کرده و بر روی Log in کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری و رمز عبورتان Log in کرده و یا با کلیک بر روی Forgot password? در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.

قدم دوم: پس از ورود به اکانت به این صفحه مراجعه کنید که با صفحه‌ای مانند صفحه زیر روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل حذف اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل مورد استفاده در تصویر پائین را برگزینید.

Delete-instagram-account

قدم سوم: حالاپس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارتPermanently deactivate my account در پایین صفحه کلیک کنید تا کار تمام شود.  توجه داشته باشید که دقیقا آن چیزی که اینستاگرام در بالای دکمه نوشته شده اتفاق خواهد افتاد و تمام لایک‌ها، کامنت‌ها و تصاویر شما و تصویر حذف خواهد شد ونهایتاً با تصویری مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد و تمام!

Delete-instagram-account

پاسخ به سوالات رایج:

– بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور راهی برای پاک کردن اکانت وجود ندارد. اگر به ایمیلی که با ان ثبت‌نام کرده‌اید دسترسی دارید برای بازیابی رمز عبور اقدام کنید و اگر به ایمیل هم دسترسی ندارید هیچ راهی برای پاک کردن اکانت شما وجود ندارد. هیچ کسی حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون لاگین نمی‌تواند پاک کند. گزارش کردن سایر کاربران هم در نهایت اگر مورد قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن اکانت شما منجر می‌شود اما تصاویر و سایر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.

– با روش بالا اکانت شما پاک می‌شود و هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد حتی یک ثانیه پس از پاک کردن اکانت!

– اکانت فارنت در اینستاگرام را دنبال کنید تا آخرین نکات آموزشی و حیاتی اینستاگرام را از دست ندهید.

۹۵/۰۳/۲۸
محمّد امین سرلکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی