تاج اف سی

وزیر آموزش و پرورش: تعطیلی پنج شنبه مدارس لغو می شود :: نستوه

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

سلام
عنوان وبلاگ ما (نستوه) به معنای خستگی ناپذیره و این به این معناست که ما خسته نمیشیم و ادامه میدیم و در رابطه با هر چیز مفید ممکن پست میذاریم انقدر که شما خسته بشین که چرا ما خسته نمیشیم.

آخرین نظرات
نویسندگان
جامعه > آموزش - وزیر آموزش و پرورش تکلیف تعطیلی پنج شنبه مدارس را برای سال بعد مشخص کرد و قرار شد که دیگر پنج شنبه ها مدارس تعطیل نباشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اصغر فانی وقتی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش انتخاب شد به طور ضمنی مخالفتش با تعطیلی پنج شنبه در مدارس را اعلام کرد.او گفت:قرار بود در روزهای پنج‌شنبه‌ برنامه‌های فوق برنامه و پرورشی در مدارس انجام شود اما هم‌اکنون عملا پنج‌شنبه‌ها مدارس تعطیل هستند در حالیکه پنج شنبه‌ها باید به انجام فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و تربیتی پرداخت؛ باید به تدریج مدارس را به سمتی سوق داد که در روزهای پنج‌شنبه به فعالیت‌های فوق برنامه بپردازند.
پس از اینکه فانی به عنوان وزیر رای اعتماد گرفت،حدس و گمانهایی برای تعطیلی پنج شنبه ها زده شد و حتی مطرح شد که ممکن است از سال بعد لغو شود، تا اینکه سرانجام او تکلیف تعطیلی مدارس در روز پنج شبه را مشخص کرد.


طرح جدید
سرانجام وزیر آموزش و پرروش امروز نحوه تغییرات در طرح تعطیلی مدارس را اعلام کرد. فانی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که در سال تحصیلی 93-94 تعطیلی پنج‌شنبه‌ها لغو خواهد شد و به جای آن یک روز جایگزین در هفته دانش آموزان بدون کیف ‌وکتاب به مدرسه می‌روند و فعالیت می‌کنند.
او گفت: از سال تحصیلی آینده مدارس یک روز از شش روز هفته را به غیر از جمعه پذیرای دانش‌آموزان بدون کیف‌وکتاب هستند که روز این برنامه آزاد در هر یک از مدارس به تشخیص مسئولین آن مدرسه است.
فانی با بیان اینکه در روز بدون کتاب دانش‌آموزان به فعالیت‌های هنری یادگیری مهارت های زندگی می‌پردازند گفت: کارگروهی از معاونت پرورشی آموزش و پرورش ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،معاونت تربیت بدنی، معاونت ابتدایی ومتوسطه ،در حال بررسی این طرح است.
او یادآور شد که این طرح در ابتدا برای مدارس مقطع ابتدایی و اول متوسطه اجرایی خواهد شد.

۹۵/۰۴/۰۶
محمّد امین سرلکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی