تاج اف سی

 کشف اولین سکه‌های دوران هخامنشی در ایستگاه مترو شهید بهشتی :: نستوه

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

سلام
عنوان وبلاگ ما (نستوه) به معنای خستگی ناپذیره و این به این معناست که ما خسته نمیشیم و ادامه میدیم و در رابطه با هر چیز مفید ممکن پست میذاریم انقدر که شما خسته بشین که چرا ما خسته نمیشیم.

آخرین نظرات
نویسندگان
پلیس تهران توانست اولین سکه‌های مربوط به دوران هخامنشی را در ایستگاه شهید بهشتی تهران کشف و ضبط کند.

سرهنگ علی راقی فرمانده یگان انتظامی مترو شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به سوابق موجود از حیث کشف اشیاء قاچاق و عتیقه در روز‌های گذشته ایستگاه‌های شهر تهران، انجام ماموریت های  هدفمند توسط گشت انتظامی مترو تشدید شد، تا اینکه روز 26 خرداد ماه عوامل گشت انتظامی مستقر در ایستگاه شهید بهشتی به مرد جوانی که در حال حمل یک کوله پشتی حجیم بود، مشکوک می شوند.

وی افزود: فرد مظنون به محض مشاهده پلیس قصد مخفی شدن در میان جمعیت را داشت که دستگیر و توسط عوامل انتظامی به مقر منتقل می‌شود.

این مقام مسئول پپلیس اظها رداشت: در بازرسی بدنی از متهم یک عدد سلاح سرد ، یک کیسه پارچه ای حاوی 25 عدد سکه هخامنشی کشف می شود و  در بازجویی‌ها ماموران دریافتند که متهم سکه‌‌ها از فردی به نام علیرضا در خرم اباد گرفته است.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


وی با اشاره به اینکه فرد تبهکار برای فریب پلیس ادعا می‌کرد، سکه‌ها تقلبی است، افزود: مامورن در بررسی تلفن متهم فیلم‌هایی از کاوش کوه مشاهده کردند و سپس با تکمیل تحقیقات متوجه شدند که این سکه‌‌ها اصل بوده و قرار است به دست سرکرده‌ای در خیابان بخارست برسد.

سرهنگ راقی خاطر نشان کرد: قاچاقچی عتیقه قصد داشت با تحویل همه سکه‌ها آزاد شود که رشوه او ضمیمه پرونده شد و تبهکار حرفه‌ای در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


وی تاکید کرد: ناوگان ریلی شهری مکانی نا ایمن برای قاچاقچیان و سودجویانی است که می‌‌خواهند به اهداف شوم خود برسند، چراکه با تشدید مراقبت‌ها و گشت زنی‌‌ها هدفمند اجازه هیچگونه اعمال مجرمانه به تبهکاران داده نمی‌شود.

بنا بر گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ طبق گزارش ارائه شده از سوی کارشناس سازمان میراث فرهنگی ، سکه‌های مکشوفه مربوط به دوره هخامنشی است و جزو اولین مسکوکات ضبط شده در ایران باستان یه شمار می‌آید.

۹۵/۰۴/۰۳
محمّد امین سرلکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی