تاج اف سی

جنجالی شدن خالکوبی ترانه علیدوستی در نیویورک تایمز :: نستوه

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

سلام
عنوان وبلاگ ما (نستوه) به معنای خستگی ناپذیره و این به این معناست که ما خسته نمیشیم و ادامه میدیم و در رابطه با هر چیز مفید ممکن پست میذاریم انقدر که شما خسته بشین که چرا ما خسته نمیشیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

جنجالی شدن خالکوبی ترانه علیدوستی در نیویورک تایمز

جنجالی شدن خالکوبی ترانه علیدوستی در نیویورک تایمز

جنجالی شدن خالکوبی ترانه علیدوستی در نیویورک تایمز

خالکوبی ترانه علیدوستی

بازیگرنما:خبر جنجالی خالکوبی فمینیستی برروی دست ترانه علیدوستی این بار به نیویورک تایمز رسید. نیویورک تایمز درباره خالکوبی ترانه علیدوستی چنین می نویسد.

روزنامه امریکایی “نیویورک تایمز” با انتشار گزارشی اشاره می کند عکسی از بازیگر زن ایرانی “ترانه علیدوستی” در کنفرانسی خبری در تهران در روز دوشنبه جنجالی شده است.

این روزنامه امریکایی با اشاره به خالکوبی روی دست ترانه علیدوستی می نویسد:”این نماد قدرت زنان است. بازیگر محبوب ایرانی که اخیرا در جشنواره کن شرکت کرده بود خالکوبی فمینیستی روی دستش جنجال آفرین شد. او روز دوشنبه در کنفرانس خبری به همراه عوامل فیلم “فروشنده” که اخیرا در کن برنده جایزه شد شرکت کرده بود. علیدوستی ۳۲ ساله از سوی برخی به عنوان “ناتالی پورتمن” ایران شناخته می شود.

۹۵/۰۳/۱۵
محمّد امین سرلکی

نظرات  (۲)

۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۷ saleh allah tavakoli
سلاموببلاگت قشنگ بودخوش حال میشم به وبم سر بزنی.

اموزش اشپزی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی