تاج اف سی

آبرو :: نستوه

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

سلام
عنوان وبلاگ ما (نستوه) به معنای خستگی ناپذیره و این به این معناست که ما خسته نمیشیم و ادامه میدیم و در رابطه با هر چیز مفید ممکن پست میذاریم انقدر که شما خسته بشین که چرا ما خسته نمیشیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

آبرو

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ

تو یه پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر و اون افتاد زمین

 سریع رفتم بلندش کنم و گفتم واقعا عذرخواهی میکنم 

 وقتی دستشو گرفتم دیدم طرف از این مجسمه های مانکنی هست که جلوی مغازه میذارن :|

 اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخر امیز هم رو لباشه.

  بهش گفتم خنده داره؟؟؟

 خب من فکر کردم آدمه.

 یارو هیچی نگفت خوب که دقت کردم دیدم همونم یه مانکن دیگه است :|

  کلا دیگه سرمو انداختم پایین زدم به چاک :)))))))

۹۵/۰۳/۱۱
محمّد امین سرلکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی