تاج اف سی

طنز نمکی :: نستوه

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

خستگی ناپذیر

نستوه

سلام
عنوان وبلاگ ما (نستوه) به معنای خستگی ناپذیره و این به این معناست که ما خسته نمیشیم و ادامه میدیم و در رابطه با هر چیز مفید ممکن پست میذاریم انقدر که شما خسته بشین که چرا ما خسته نمیشیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

طنز نمکی

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

ﭘﺪﺭ ﮔﻔﺖ: ﺍﮔﺮ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺑﻮ

 

ﻫﻤﻪ ﺟﺎﺭﻭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ...!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ﺑﭽه گفت: ﻭﺍﻻ ﻳﻪ دکمه کولر دستته

 

ﻫﻤﻪ جا رو جهنم کردی:)))

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

 

دیشب بابام رفت ماموریت خارج از شهر,

 

 

فکر میکنید ماچیکار کردیم تاصبح؟


.
.
.
.
.
.
جاتون خالی, کولر پارتی گرفتیم, خیلی حال داد:|

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

اینترنت واسه من ک خیری نداشت!!! 

 


باز واسه شما خوب شد!!! 









با من اشنا شدین!!!!^__^

 


والا.... 

 


خدا منو از شما نگیره بلند صلوات.

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment one |

 

 

آقاااااااااا یکی جلوی این توافق رو بگیره!
.
.
.
.
.
.

۵۰۰ تومن بردم بقالی هر چی

 

خرج میکنم تموم نمیشه!! :|

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

از روز شنبه شعارها تغییر میکنند:

 


مرگ بر قطب شمال

 


مرگ بر قطب جنوب

 


مرگ بر نصف النهار مبدا

 


مرگ بر داعشیان کافر

 


هم تاید می خوام؛ هم ریکا

 


فدات بشم امریکا:D

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| 6Comment |

 

مشترک گرامی بابت شیرینی

 

 

توافق ٥ هزار تومان از حساب

 

 

شما کسر گردید

 



بانک ملی ایران:D:)

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

 

یه ندایی درون شکمم می‌گه

 

 

خیلی مونده تا اذان اذان اذان اذان اذان

 

 

اون اکو هم بخاطر خالی بودن شکمه !

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment one |

 

دیروز رفتم میوه فروشی

 


5هزارتومن دادم بهش،گفتم: گوجه سبز بده

 


کف دستش یه گوجه سبز بود بهم تعارف کرد

 


منم برداشتم انداختم بالا و در یه حرکت قورتش دادم

 


گفتم: خوبه, پوست نازکم هست!

 



چند لحظه گذشت

 



میوه فروشه گفت: چیزه دیگه هم میخواستید؟

 



گفتم: آره دیگه، ۵تومن گوجه سبز

 



گفت: خوب همون بود که خوردیش

 



هیچی دیگه...

 


من رو میگی؟!

 


الان بغض گلوم رو گرفته که چرا بیشتر مزه ش نکردم؟

 


چرا نمک نزدم؟

 


چرا گوشه لپم نگهش نداشتم؟

 


آخه چرا سریع قورتش دادم؟

 


آخه چرا.....؟

 


صدای خرچ خرچشم حتی نشنیدم

 

 

خاک تو سرم

 

 

خدااااااااااااا

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| 3Comment |

 

 

هوای خونمون انقد گرمه که به

 

خانواده سپردم اگه من خوابم

 

برد با کفگیر زیر و روم کنن

 

یه وقت خدایی نکرده ته نگیرم

 

^__^

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| 2Comment |

 

تف به ریا !!!

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| 2Comment |

 

 

اشتباه نکنید !

 

پراید خودرو نیست که ! وسیله کنترل جمعیته !

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

 

دیروز ظهر زنگ زدم رادیو واسه

 

 

ترانه های درخواستی

 


مجری بهم میگه دوس داری

 

 

چی گوش بدی ؟

 

 

.
.
.
.
.
.
.

 

.گفتم اذان مغرب

 


نمیدونم چرا قطع کرد

 

چه رفتار بدی دارن با شنونده ها :|

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment one |

 

 

ﺍﺗﻞ ﻣﺘﻞ ﺗﻮﺗﻮﻟﻪ


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 


ﺁﺏ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻮ ﻟﻮﻟﻪ

 


ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﻳﻲ ﻛﻨﻴﺪ !

 


ﺩﯾﺪیم ﺭﻭﺷﻬﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺭ ﺳﺎﺯ ﻧﯿﺲ

 

 

گفتیم ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻣﺘﺤﻮﻝ ﺷﯿﻦ

 

 

سازمان آب وفاضلاب کشور

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment one |

 

خبر فوری

 


مراجع قم اعلام کردند:

 


چون امسال قوت غالب مردم ایران

 

درماه مبارک؛اینترنت میباشد

 

 

لذا فطریه مؤمنین

 


براساس گیگ محاسبه و

 

منظور میگردد.

 


 از دارندگان وایفا چهاربرابر دارندگان ADSL

 


فطریه دریافت میشود.

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment one |

 

 

بچه ها دیگه میخواﻡ ﺍز این وب(وبی)برم

 


ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ
.
.
.
.
.
.
.

 



ﺑﻠﻪ

 



ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ

 



ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﺍﺯ وبی ﺑﺮﯼ ﺷﻤﻌﺪﻭﻧﯽ ﻫﺎ

 

ﺩﻕ ﻣﯿﮑﻨﻦ

 



ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺭﻓﺘﻨﺘﻮ ﺑﻪ ﺻﺪﺗﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﮑﻨﻦ

 



ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺮﯼ ﺩﺭِ وبی ﺑﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ

 



ﯾﻪ ﺩﻝ ﺑﺎ ﺻﺪﺗﺎ ﺍﺭﺯﻭ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ

 

 

ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ ^_^

 

 

ﻫﻼ‌ﮐﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺎ ﺭﯾﺘﻢ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ !!!

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

 

معادل فارسی "سلفی" هم اعلام شد

 



یعنی بگم میمیری از خنده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 


"خویش انداز"

 



آدم یاد خاک انداز میوفته :-|

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment one |

 

 

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

 

بابام اومده تو اتاق گفت

 

 

چه غلطی میکنی

 


همش گوشی دستته؟؟

 

 


گفتم پدر من بجای گوشی

 

 

سیگار دستم باشهخوبه؟

 

 


نتونست جواب بده رفت

 

 

کولر رو خاموش کرد

 

 

 

 

 

 

 

باباس ما داریم؟؟

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

میدونید فرق شما با روز چیه؟؟

 


روز 30 تاش باید جمع بشه تا ماه بشه...

 


ولی شماها همینجوری ماااااااااااااهید.

 


به به
.
.
.
.


خدا خفتون نکنه!

 


واسه یه کامنت آدمو مجبور به گفتن چه دروغایی که نمیکنید!!!

 

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| 2Comment |

 

چقدر آدم دلش میگیرد...

 

وقتی دوستت بخاطر حجاب و چادر از تو فاصله میگیرد!

 

و در جمع "خرمذهب امل" خطاب شوی!

 

دلت میگیرد...

 

وقتی بخاطر قبول نکردن عقایدشان باید محکوم شد...!

 


وقتی آشنایان فامیل هم به چادرت و حجابت گیر بدهد و

 

مورد تمسخر واقع شوی!

 

کسانی ک توقع گفتن آن حرف ها را از آنان نداری و احساس غریبی کنی!

 

بعد آرام آرام در دلت بگویی:

 


گر نگاهی کند به ما فاطمه زهرا(س)

 

بعد آرام شوی..!


بگویی من برای خدا و رضایت خدا زندگی میکنم نه رضایت مخلوق!

 

و به حجاب زهرایی ام افتخار میکنم..!

 

حتی اگر بارها و بارها,همان آدمها حرفهایشان را تکرار کنند ...

 

شادی دل مهدی زهرا(عج) برایم با ارزشتر از نظرات و نگاه ها

 

و حرفهای دیگران است...

 

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| آرشیو نظرات |

 

خبر جدید فوری !!

 


گروهک تروریستی داعش به 18 کیلومتری

 

مرز ایران رسیدن.

 


کرمانشاه در خطر کامله.

 


سرعت عجیب حرکت این گروهک تروریستی

 

در پیشرفت های زمینی باعث حیرت

 

کارشناسان نظامی جهان شده.

 

خبرنگار شبکه سی ان ان برای اولین بار

 

موفق شده با ابوبکر بغدادی فرمانده

 

این گروهک تروریستی مصاحبه کرده

 

و دلیل این پیروزی سریع رو جویا بشه.

 

ابوبکر بغدادی:

 

ما سالها تحت محرومیت بودیم.


همیشه به ما توهین می کردن.


عقاید ما مسخره می شد.


هر جا می خواستیم عملیات انتحاری

 

انجام بدیم جور نمی شد.


توی سوریه و یمن و بحرین و …

 

کلی عملیات انجام داده بودیم

 

که همش منجربه تلفات شد.

 

واقعاً شرایط بدی داشتیم.


تا اینکه یک روز یکی از دوستام

 

که رفته بود ایران عملیات انتحاری

 

انجام بده و بمبش منفجر نشده بود

 

تو برگشت برای من یک جفت کفش تن تاک

 

 سوغاتی آورد.

 

از روزی که اونا رو پام کردم

 

همه مشکلاتم حل شده.


دیگه کسی به ما توهین نمی کنه.

 


همه تیم انتحاری ام خودشون

 

رو با موفقیت منفجر کردن.


از اون موقع برای تمام نیروهای سلفی ام

 

کفش تن تاک گرفتم و

 

این سرعت در پیشروی رو مدیون

 

کفش تن تاک هستم و

 

استفاده از اون رو به همه توصیه میکنم


هاااااا فک کردین چی شده ؟!

 

 

 

 

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| آرشیو نظرات |

 

سلام بر مخاطبان خاص(علافان بیکار) !

از اونجایی که از آخرین پست من چند ماه میگذره و از طرفیم که دیگ

پایگاه جهنمی (مدرسه) و درسا و خرخونیا و تموم شده و 

 من دیگ ملائکه ها عذاب(معاونان گرامی) رو نمیبینم

وقت بنده آزادتر شده لذا دلم بحال شما مخاطبان(علافان) گرامی سوزید

و گفتم که هم درد دست منه و هم درمان والا

دیگ دس دس نکردمو دنبال سوژه گشتیدم

تا موجبات خنده و شادی شما مخاطبان(علافان)گرامی رو فراهم کنم

بعدم با داغ بودن بازار مذاکرات و ... ملت همیشه فعال در صحنه

ک منتظر سوژه اند دست بکار شدن

خلاصه شب و خورشید و ماه و فلک بکار افتادن

تا در این وب ک تخته ش کرده بودم باز شه

ولی خدا نکنه کامنتا کم باشه اونوخ من میدونم شما و این وبی!

*یکی از علل دیگ م ک وب رو راه ننداختم

ناراحتی که برام بوجود اومد بود ک در پست های آینده بش اشاره میکنم.

 

منتظر کامنتاتونم...

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| آرشیو نظرات |

 

کامنتای ملت غیور بعد از طوفان و تگرگ  تهران:

 


تو روحتون 190 هزار تومن شلوارم معلومنیست

 

کجا رفت!!

 



نزدیک بود توبه کنم!!

 


تو محل ما نوح با کشتی دیده شد!



آقا اگه کسی یه لیف با یه گردالی آبی وسطش

 

پیدا کرد مال منه... گذاشته بودم آفتاب بخوره

 

باد بردش!



این عید رو به تمامی نصابان آنتن تبریک و تهنیت

 

عرض میکنم!!



من با ماشین تو طوفان گیر کرده بودم و از این به

 

بعد نیازی به تیغ ژیلت ندارم!همشون ریختن:|

 


هی به این خانومااا میگم حجاباتونو رعایت کنید

 

حالا تا ما رو به کشتن ندن، ول نمی‌کنن...

 


گربه و دیش ماهواره بود که تو آسمون می‌رفت...

 



خدااا ما رو نخور:|

 



آﻗﺎ ﯾﻪ ﺣﻮﻟﻪ ﮔﻞ ﮔﻠﯽ ﻃﻮﻓﺎﻥ آﻭﺭﺩﻩ ﺧﻮنه‌مون...

 

ﺻﺎﺣﺒﺶ ﺭﺍﺿﯽ ﺑﺎﺷﻪ من باش رفتم حموم.



ﯾﮑﯽ ﺩﺳﺘﺶ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﮐﻤﻪ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺩﺍﺷﺖ

 

ﻟﻮﺩ ﻣﯿﺸﺪ ﻭﺳﻂ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﺴﻠﺶ ﮐﺮﺩن!

 



ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﻣﻦ ﺍﺯ تن‌تاک ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ می‌کنم ﭼﯿﺰﯾﻢ

 

ﻧﺸﺪ! ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ تن‌تاک ﺭﻭ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ

 

ﻣﯿﮑﻨﻢ.

 


ﻭﻟﯽ ﺣﻖ ﺍﺭﻣﯿﺎ ﻧﺒﻮﺩ ﺍﻭﻝ ﺑﺸﻪ!!




ممنونم ﺍﺯ ﻃﻮﻓﺎﻥ تهران‌پارس ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﺭﻭ

 

می‌بره ﺗﺠﺮﯾﺶ!

 



ﻧﻤﺎﺯ «غلط کردم» ﭼﻨﺪ رکعته؟

 

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| آرشیو نظرات |

 

من امسال با پشه های محترم خونمون به یک توافق اولیه رسیدم:


تعهدات بین طرفین


من گزینه نظامی (پشه کش) رو از روی میز برداشتم


و اونام قول دادن غنی سازی خون من رو متوقف کنن


البته بهشون گفتم اگه بیان دم گوشم ویز ویز کنن گزینه نظامی هنوز رو میزه


سایر توافقات هم محرمانس بهتون نمیگم

 

دور بعدی مذاکرات هم اوایل مرداد ماهه…

 

 

ﺳﻮﺍﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺫﻫﻦ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺭﺍ


ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ :
.
.
.


ﭼﺮﺍ ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ


ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﻥ...؟!

 

ﻧﺤﻮﻩ ﺩﺭﺱ ﺩﺍﺩﻥ ﺩﺑﯿﺮ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ


4=2+2


ﺣﺎﻻ ﻧﺤﻮﻩ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﻣﺒﺤﺚ:

 


ﺍﺻﻐﺮ 13 ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺳﺖ ﺳﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ ﺍﺣﻤﺪ ﯾﮏ

 

ﺷﺸﻢ ﮐﺴﯿﻨﻮﺱ ﯾﮏ ﺩﻫﻢ ﺯﺍﻭﯾﻪ

 

چشم چپ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ ﺍﺳﺖ

 


ﺍﻟﻒ ‏) ﺍﮔﺮ ﺍﺻﻐﺮ ﻧﺼﻒ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﺍ ﺧﺮﺝ ﮐﻨﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﭼﻨﺪ

 

ﺷﮑﻼﺕ ﺩﺍﺭﺩ؟ !

 


ﺏ ‏) ننه ﺟﻌﻔﺮ را رسم کنید.

 

 

 

ﯾﻪ دونه ﻣﻮﺯ ﺧﺮﯾﺪﻡ ، شد ۱۱۰۰ ﺗﻮﻣﻦ !

 


پوستشو کندم گذاشتم رو ترارو وزن کردم .

 


ﻭﺯﻥ ﭘﻮﺳﺘﺶ در ۱۱۰۰ ضرب کردم

 

 

بعد ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﺮ ﻭﺯﻥ ﮐﻞ ﻣﻮﺯ کردم ،

 


ﻗﯿﻤﺖ ﭘﻮﺳﺘﺶ شد ۴۵۰ تومن !

 


ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ، ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ:D

 


.

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| آرشیو نظرات |


خداکنه بیشتر از 7 سال دیگه زنده باشیم و

 

بریم تو 1400

 

بعد هی بگیم شماها یادتون نمیاد

 

ما صده سیصدیا....:))

 


خیلی فاز میده

 

حس اثار باستانی بودن ب ادم دس میده

 

 

 

شانس آوردیم همه بیماری هارو خارجی ها کشف کردن

 

 

و اسم خودشونو گذاشتن...

 

وگرنه مثلا بجای پارکینسون باید میگفتیم

 

مرض کامبیز یا درد غلام و برادران

 

 

 

مسئولین گرامی

 

ک سرعت اینترنت ما رو بیشتر نمی کنین

 

حداقل ی هندل بذارین خودمون هندل بزنیم

 

بلکه راه افتاد !

 

 

دختره همسایمون ۱۳سالشه بابا و مامانش رفتن شمال ،

 

امشب جشن گرفته

 

اونوقت من شبایی که خونه تنهام

 

همه لامپارو روشن میزارم ،

 

صدا تلویزیونم زیاد میکنم ،

 

با خودم بلند بلند حرف میزنم میخندم

 

که ینی چند نفر تو خونن

 

که یِه وخ دزد نیاد

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| آرشیو نظرات |

 

من یه صندوه تو اتاقم دارم ،

 

صبح تا صبح یه مبلغی میذارم توش،

 

تا آخرماه یجا که شد برمیدارم

 

میزارم تو جیبم...

 

اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم ،

 

هم به یه بدبخت کمک کردم..:))

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

خداکنه بیشتر از 7 سال دیگه زنده باشیم

 

 

و بریم تو 1400 بعد هی بگیم

 

شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا....:))

 

خیلی فاز میده


حس اثار باستانی بودن ب ادم دس میده:))

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

طرف تازه فوق دیپلمش رو تو رشته پرورش

 

 

تخم حیوانات اهلی از دانشکده غیرانتفاعی

 

و غیر حضوری علمی کاربردی قریه مسلم آباد

 


از توابع یاقوت شهر سفلی ممسنی

 


به زور سه ترم مشروطی و

 

۲ جلسه تشکیل شورا و نامه از امام جماعت

 

مسجدشون گرفته….

 


میگه:باید رفت از این مملکت !!! اینجا نمیشه

 

موند…اینا قدر قشر روشنفکر و تحصیلکرده رو

 

نمیدونن

 

الحق کاری که اینا با مفهوم تحصیلات عالیه و

 

خارج رفتن کردن،

 


بمب اتم با هیروشیما نکرد !

 

 

تاریخ سـاعت نویسنده *غزاله*| Comment |

 

شبکه نسیم داره سیرک نشون میده!

 

یارو یه حلقه دستشه!!!

 


گاوا به نوبت از تو حلقه میپرن



مامانم با حسرت یه آهی کشیده ومیگه:

 

نیگا اینا گاو رو تربیت کردن



ما تو تربیت تو موندیم!



حقوق بشر به درک...

 

 

مهر مادریش داغونم کرد

 



۹۵/۰۴/۰۲
محمّد امین سرلکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی